View Single Post
  #1  
Old 30-11-2023, 10:01
JdBn's Avatar
JdBn JdBn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2023
Posts: 12
Default Mk1 cabrio (‘91-‘93)

Zoals in de titel al aangegeven, ben ik op zoek naar een mk1 Golf Cabrio. Liefst een van 1991-1993 (met 2H 1.8) aangezien ik dat de mooiste serie vindt met de quartet set e.d.

Heb wel al wat auto’s gezien online, maar dé Golf zit er nog niet tussen. Dak vervangen heb ik geen zin in dus die zou wel goed moeten zijn, en ik vind het belangrijk dat het interieur (geen leer, vind ik meestal geen porum in een mk1) netjes is.

Budget is flexibel.. ik dacht dat je voor 5k-6k nog wel een nette had, maar daar ben ik kennelijk een paar jaar te laat voor De 93er die te koop stond met een 2.0 onderblok (in de advertentie stond opgeboord, maar neem aan dat ze een ABA/2H Frankenstein gemaakt hebben) vond ik wel interessant, maar die zou 11k moeten kosten en voor zo’n bedrag zou die dan wel écht netjes moeten zijn en geen scheuren in de kap hebben… Originaliteit hecht ik niet super veel waarde aan, motor swap is wat mij betreft een plus (ABF zou super zijn) als ie qua body maar onverprutst (niet gecleaned oid) is en een net interieur heeft.

Wie weet er nog iets te staan waar ik wellicht overheen gekeken heb? Marktplaats alerts heb ik uiteraard al aan staan..
Reply With Quote