View Single Post
  #3  
Old 16-08-2011, 20:40
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,076
Default

Heb je al een beetje rondgekeken op het forum? In het Passat-gedeelte bijvoorbeeld?
Voor de voorkant moet je op zoek gaan naar veerpoten van een late 32/33 (facelift) of van een 32B/Audi 80 (t/m B3). Let daarbij wel op dat je waarschijnlijk ook naar een grotere fusee- of stuurkogel gaat (uit m'n hoofd, heb het allemaal niet direct meer paraat), en daar dus ook met aanpassingen zit.

Vervolgens bestaan er wel verlagingssets voor de voorkant. Voor de achterkant zit je met het feit dat schokdemper en veer gescheiden zijn uitgevoerd. Ik weet niet zeker of je hiervoor de achterveren van een 32B kunt gebruiken (die wel McPherson heeft), maar het zou goed kunnen (ik had verlagings-veren van een Ascona B, gelezen op passat-kartei.de dat dat mogelijk was maar ook niet makkelijk te vinden).

Op dit moment staat er een setje verlagingsveren voor de achterkant van de 32B te koop op dit forum voor weinig. In jouw situatie zou ik ze kopen en kijken of je ze kunt gebruiken. Is een kleine gok, maar niet veel geld en ze komen niet vaak voorbij.

Ik heb overigens nog wel het een en ander aan technische naslagwerken voor je ter overname, mocht je daar interesse in hebben?

Succes! Heerlijke auto's, en als de motor loopt hoor je het roestproces nauwelijks nog...


Interessant leesvoer, zij het een facelift-model (met dus enkele wijzigingen tov jouw auto, ook onderhuids)

Idem, zij het dat Marco volgens mij niet bezig is geweest met verlagen, Cloontje dacht ik wel?

Mijn ex-Passerati topic (ook facelift + variant)
__________________
Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Nee dank je zijn net BBS wielen iedereen rijdt ermee
Reply With Quote