Thread: Onze spijlbus
View Single Post
  #1  
Old 08-11-2011, 21:22
sikke aant's Avatar
sikke aant sikke aant is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 852
Default Onze spijlbus

Ik kan het toch niet laten om hier alvast een topic aan te maken .

We zijn namenlijk nog druk met het bouwen van ons nieuwe huisje, maar hebben na heel lang nadenken toch de knoop door gehakt en deze mooie en keiharde spijlbus gekocht!!!!

Het is een 67er en komt uit new mexico, hij is daar de laatste jaren van een hippie geweest en die heeft hem helemaal beschilderd hahaha

Hier een paar foto`s bij aankoop:


































Zo als jullie kunnen zien zit er nog wel werk aan, maar het is echt een super harde basis!!

We hebben hem gekocht via frieslandkevers met kenteken en een set schijfremmen, afgelopen vrijdag zijn we er mee naar de rdw gereden (met een dagkenteken) en daar is hij in 1 keer goed gekeurd. De keurmeesters en de mensen die daar waren vonden hem echt geweldig en zijn ook een stuk of wat foto`s van gemaakt haha

Het is de bedoeling om komende zomer er eerst zo me te touren en als het huis klaar is gaan we eerst de onderkant aanpakken, hier zit allemaal vliegroest, het interieur aanpaken en verlagen natuurlijk
Dan weer lekker rijden en dan de buitenkant.

Hier zullen de komende tijd wel geen grote update`s komen, maar dan hebben we maar vast een topic
__________________
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic

Mijn 85er golf 2 GTD daily topic

58er Spijlbus project topic
Reply With Quote