View Single Post
  #26  
Old 05-10-2009, 19:32
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Weer een kleine update.

De teller zit er in, en de bekabeling in de auto is aangesloten. De kabelboom in de auto is nu compleet ingetaped. Dit om ervoor te zorgen dat de kabelboom net zo netjes blijft als hij nu is. Daarnaast vind ik het gewoon wat netter staan dan allemaal die losse draadjes.







Kwam er achter dat ik één van de kabelbomen tussen parafan en motorruim door het verkeerde gat gehaald had, dus dat ook maar gelijk even gefixed. De kabels zijn nu opeens wèl weer lang genoeg, dus hopelijk kan ik die deze week ook nog aansluiten!

Daarnaast ben ik even aan de slag gegaan met de ankerpunten van de achterbank. Vanwege het waarschijnlijke ex-grijs-kenteken van de auto, zijn de originele ankerpunten er ooit uitgeweest, en naderhand is er een setje vervangers in gelast... soort van. :scerwy: Die zijn vandaag dus eindelijk verdwenen, en voor de eerste keer in de drie jaar dat ik de auto heb, passen de zijpanelen achterin!

Dit ding is niet OEM




Weg ermee dus!







De "nieuwe" OEM ankerpunten liggen al enige tijd bij Frank (Herr Knedel) op me te wachten, waarvoor mijn dank, dus toch binnenkort maar eens tijd maken om die kant op te rijden en de spullen op te halen.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote