View Single Post
  #42  
Old 08-11-2019, 19:34
maartenwink maartenwink is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2018
Posts: 23
Exclamation Update 8-11-2019 (werkzaamheden eerder uitgevoerd)

Bij deze na lange tijd weer een update! Het werken aan de golf lag even stil doordat ik zelf in de zorg werk als begeleider en een hoop overuren heb moeten draaien door ziekte collega's. Nu de komende tijd een aantal vrije dagen dus we kunnen weer door! Ook zijn er veel nieuwe onderdelen bezorgt waaronder nieuwe koppelingsset van Valeo, Verdelerkap, bougiekabels, nieuwe keerringen, distributieset en weet ik het wat!

Afgelopen periode alleen toe gekomen aan het vetvrij maken en opschuren van het motorblok plus alle keerringen van het blok vervangen. Zie hieronder wat foto's! Komende tijd komen er vaker updates want er is weer tijd voor het project!


Het motorblok zoals hij was met alle vettigheid en troep.




Flink met een staalborstel in de weer geweest op de boormachine wat veel meer werk was dan verwacht. Maar het resultaat mag er wezen!






Carterpan nog even gespoten:




Nieuwe keerring voor de bakzijde gemonteerd. Helaas was de pakking niet te krijgen dus die heb ik zelf gemaakt met een mooi stuk pakking papier!






Nu bezig met de versnellingsbak vetvrij maken. Mijn vriendin gaat deze klus verder op zich nemen morgen want die zegt dat leuk te vinden om te doen. Top! ZIj gaat ook de draagarmen ontroesten en in de hammerite zetten. Kan ik me weer focussen op de motor want alles moet er weer aan gebouwd worden


Meer updates volgen. Het doel is: Motor moet voor de feestdagen lopen!
Reply With Quote