View Single Post
  #16  
Old 09-05-2016, 08:32
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default

UPDATE!!!

Ik had geen zin om te lopen kutten met die bak (geen brug tot m'n beschikking), dus besloten de motor er maar even uit te halen. +/- anderhalf uur werk in m'n eentje dus valt wel mee




Toen de bak er maar afgehaald en tot m'n verbazing was de koppeling nog in goede staat! Ook de drukgroep zag er nog goed uit evenals het druklager..
De koppeling is zelfs nog origineel!! Dat na 203.000km! En kan nog zeker een tijdje mee!

De datum staat nog op de drukgroep




Het probleem bleek uiteindelijk bij m'n pedalen te zitten, ik zag dat de koppelingskabel achter het schot verdween.. Even nader inspecteren dus.
Hierboven hoort de koppelingskabel te zitten, die steun zit niet helemaal recht...



'Even' uitgebouwd (wat een kutwerk)










Nooit eerder meegemaakt, maar gewoon helemaal afgescheurd. Waarschijnlijk is deze steeds verder gaan buigen. Is behoorlijk sterk metaal want ik kreeg deze met moeite terug op de juiste plek gebogen. Alles netjes gelast en gespoten en teruggeplaatst.


Ik denk dat ik de originele koppeling nog laat zitten aangezien ik over een maand of anderhalf waarschijnlijk een andere motor ga inbouwen
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote