View Single Post
  #1  
Old 23-09-2018, 13:47
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 843
Default Golf Mk1 Gti G60 draaiend en afgewerkt krijgen!

Bon, om een lang verhaal even zo kort mogelijk te maken, heb ik hier in mijn voorstellingstopic (http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=130857) aangegeven dat ik in de Gti een G60 zou laten inlepelen. Een aantal maanden later in april 2015 is hij dan binnen gegaan(in een garage waar ik via dit forum ben terecht gekomen), en sinds een week staat hij hier in de garage en rijdt hij nog altijd niet!!! Heb ik dat weer!!!
Het was elke keer weer iets, dan was hij ziek dan, dan iets gebroken, weer onverwachts veel werk, en de reden dat hij nooit de gsm afnam…hoeveel keer in die 3.5 jaar dat zijn gsm niet werkte en verloren was…! Ik moest er echt langs gaan en confronteren en dan zei hij dat hij dat en dat gedaan had, en dan ging ik er langs en was er niets van gedaan altijd uitvluchten tot en met.
En ik hoor jullie nu al denken van waarom ik dat zolang heb laten aanslepen…zat zelf in de verbouwingen die lang geduurd hebben, dus had er geen tijd voor dan was het toch weer winter eind 2016 om maar te zeggen. En dan is het maar blijven aanslepen…
Tot over een paar maanden heb ik gezegd van nu moet hij af of ik kom hem zo halen, maar dat wou hij niet en nu is er gebeurd waar ik schrik voor had alles vlug vlug vlug op de trailer naar hier gebracht, niet alles aangesloten schakelt amper ,remmen zijn niet 100% volgens mij en kabel sleept binnen tegen het chassis en blijft er achter hangen geen batterij. Zei dat hij gedraaid heeft maar geloofde hem niet, maar uiteindelijk wel denk ik want er was een kabel tegen de volgens mij slecht gewrapt spruitstuk gesmolten, maar het bzzz geluid voor het starten is er niet meer, volgens mij zit de benzinepomp ofzo verstopt van de slechte naft die er al meer dan drie jaar inzit. Als laatste, ik heb enkel de onderdelen betaald en voor de rest niets, hij ging het na zijn uren nog komen doen hier, maar voor mij hoeft dat niet meer.
Soit…ik hoop met hulp van hier hem rijdende te krijgen.
Beetje info al ,
G60 komt oorspronkelijk uit een golf 2 syncro, maar ik heb hem vanuit een gewone golf 2. Eerst test rit mee gedaan en dan hebben we hem uitgebouwd. Zat een DTA management op dus deze ook mee overgenomen. Er zijn schakelstangen gemonteerd. G60 remmen staan er op. Achteraan schijfremmen(en dat was niet de bedoeling)
Ik zou eerst willen proberen om de benzinepomp na te kijken en dan batterij monteren en kijken wat het al doet. Als hij al zou starten, dan kan ik alles terug wat demonteren en alles nakijken wat er nog los staat en wat er nog moet aangesloten en afgesteld worden.
Denk niet dat ik jullie moet vertellen hoe graag ik daar mee wil rijden,op een veilige manier uiteraard...

Als ik hem tegen volgende zomer rijklaar krijg ben ik al tevreden













__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82´
Reply With Quote