View Single Post
  #531  
Old 08-11-2018, 10:26
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Ik heb vorig jaar contact gehad met een keurmeester van RDW Groningen ivm geen historie aanwezig bij mijn 1.8T. Ik kon dus niet aantonen wat de afkomst was. Zijn antwoord: Dan zal je hem nooit op kenteken krijgen en mocht je het wel kunnen aantonen, dan stuur ik je door naar Lelystad, want 225pk in een Golfje 2 is veel te extreem.

Goed....lekker dan als je na 9 jaar eindelijk je project "af" hebt...

Uiteindelijk na een lange zoektocht naar de afkomst van mijn blok weer terecht gekomen bij iemand van kantoor bij RDW Groningen...zijn antwoord: als motornummer goed leesbaar is en er niet aan geklooid is, even een verklaring op papier zetten dat je geen afkomst kan aantonen en die inleveren bij de keuring. Mocht RDW dan toch twijfels hebben, zoeken zij het verder uit of het een gestolen blok is o.i.d.

Dat was geregeld dus...en heel anders dan de keurmeester aangaf.

Ik heb toen een afspraak gemaakt in Heerenveen, ivm de goede recensies hier op het forum. Geen moeilijk gedoe, vlekkeloos de keuring doorstaan met complimenten van de keurmeester. Zo kan het dus ook....ipv meteen roepen dat ie naar lelystad moet zonder dat je de auto hebt gezien.
Reply With Quote