Thread: Polo 6n2
View Single Post
  #1  
Old 01-04-2018, 14:18
Zieron28's Avatar
Zieron28 Zieron28 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2016
Posts: 101
Default Polo 6n2 - Winterupdate

Hallo mede vw eigenaars!

Ik ben Zieron ( nickname uiteraard ), 30 jaar en woonachtig te Melle ( Regio Gent, Belgiƫ ). Ik ben hier reeds 2 jaar actief maar vandaag pas ben ik er achter gekomen dat ik mijn project in het verkeerde topic had geplaatst ... Missen is menselijk dus ik zal hier dan maar opnieuw beginnen. Ik ben nu 8 jaar in het bezit van een Polo 6N2 1.9 SDI met als kleur Bright Green Pearl, die van de band is gerold in 2000. Over de opties valt niet veel te vertellen aangezien de Polo heel basic is. Ik heb deze op de kop kunnen tikken via een vriend die hem toevallig te koop had zien staan. De Polo komt van de eerste eigenares die er enkel mee naar de winkel reed om hem daarna in de garage te parkeren. Zo stond er na 10 jaar 64.000 km op de teller toen ik hem ben gaan bezichtigen. Tevens was alle documentatie aanwezig, gaande van een volledig ingevuld onderhoudsboekje tot de aankoopfactuur, handleidingen, enz. Doordat de auto zelden werd gebruikt was hij in zo goed als nieuwstaat waardoor ik niet lang moest nadenken en ik hem dus heb gekocht. Nu heeft de polo ongeveer 104.000 km en heb ik er de voorbije 8 jaar probleemloos mee rond gereden in binnen en buitenland. Buiten de normale onderhoudskosten zijn enkel de servopomp en achterste schokdempers vervangen wegens slijtage. Wegens het wegvallen van een aantal prioriteiten ben ik al 2 jaar bezig aan een klein project. ( De eerste serie foto's die ik zal posten zijn uit het verleden )

Foto bij thuiskomst na aankoop:





Reply With Quote