View Single Post
  #24  
Old 23-08-2012, 16:32
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,044
Default

Dat zelf-doen-gedeelte van afstellen zou ik je zeker afraden.
Steek je zoveel geld in de hele ombouw en dan zou je het laten afhangen van 500 euro voor op de testbank?
Zou idd erg jammer zijn als je bijvoorbeeld bij decelereren net vergeet te weinig brandstof in te spuiten ter koeling van de zuiger en kleppen en hij loopt kapot bij gas loslaten 7500rpm.

In feite is tegenwoordig een G60 digifant ook al een "vrij-programmeerbaar-regelapparaat" en zelfs de APX APY AGU computers zijn al zeer precies en fijn te programmeren bijvoorbeeld door JD.
De G60 ECU is dan wel al oud en maar 8bits maar daardoor wel veel goedkoper en redelijk eenvoudig te programmeren door diegene die ervanaf weten.
En ik heb er toch erg goede resultaten mee behaald en ook Ruud16VG60 heeft er zeer mooie waardes mee uit zijn nieuwe motor behaald.

Ik zou je echt adviseren om niet teveel op internet rond te lezen want daar maken ze zelfs een ombouw naar 16VG60 een fluitje van een cent en ben je voor een habbekrats klaar, alles zelf te doen. Omboupakketje kopen, oude motortjes erbij en klaar...

Wel veel info zo bij elkaar :-)
Ben echt benieuwd hoe hij gaat worden en lopen, vind de compressor toch echt te gek!
Al eens aan een Rotrex gedacht?
Reply With Quote