View Single Post
  #1206  
Old 31-01-2017, 10:02
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Bedankt, ik vindt het een achterlijke opmerking en zijn antwoord pm op mijn vraag of hij wel helemaal lekker in zijn hoofd is is net zo triest als zijn opmerking.
Maargoed.. keuze is niet makkelijk geweest, had goed zin om in de zomer heerlijk porsche rijders te klieren, maar zoals gezegd krijg nu gewoon goed geld voor de M3, gaat naar dezelfde jongen die heb erg graag wilde hebben vorig jaar.
Heb hem niet te koop gehad, maar hij stuurde me een sms en toen was het snel klaar.

Gaat met ontzettend dubbel gevoel, maar ik denk dat ik ( vrouwtje) iets meer hebben aan de Audi dan aan de M3, ook al is er niets leukers dan dakloos van het lekkere weer te genieten en dat ga ik echt behoorlijk missen.

Audi is echt in nieuwstaat met wat leuke gadgets en opties en ding rijdt echt voortreffelijk, had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.
Maar ding klopt aan alle kanten... MAAAAAR ... ja de maar komt natuurlijk weer... hele grote kans dat ik hier redelijk op snel uitgekeken ben omdat het me niet de "prutshobby" voldoening kan geven als wat mijn vorige projectjes me wel gaven.

MAAAAAR Part 2, voor nu en de komende tijd is het gewoon gebeurd met projectjes, heb echt belachelijk veel geld in die hobby gestopt en nu maar eens tevreden zijn met wat je hebt ( zei ik vorig jaar toen de M3 klaar was)

Belangrijke reden is ook dat er weer wat vee komt in de schuur en dat ik dan ook geen hobbyplekstallingsplek meer heb... en buiten of ergens anders aan de knutsel , dat is leuk voor een dagje maar schiet ook niet op.

M3 wordt over een half uur opgehaald, en dat gaat wel even slikken worden..

Zaterdag haal ik de A6 op uit Duitsland, zal dan nog wel wat fotos schieten..


Voor nu zal ik opschieten, verwacht nog een zending bananen uit Colombia en ik moet noooodig de plantjes water geven..
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote