View Single Post
  #1216  
Old 25-03-2017, 18:03
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Mooiste aan de auto is toch echt de volledige LED koplampen.. dure optie en kom je niet echt mega vaak tegen.










S line pakket is netjes.. maar ik mis een beetje het aggresieve aan de voorkant, de bumper is net wat te lief.
Dus dit besteld..









In de tussentijd de zwarte spiegelkappen vervangen door mat alu versies, kleur komt weer precies terug in de koplampen zelf, staat stukken beter imho





Gisteren de gepoederde eindstukken opgehaald en gemonteerd in de diffuser, daar hoort nog een bovenlip overheen maar die ligt ook bij de spuiter voor HG zwart.





Ziet er echt stukken beter uit dan die verchroomde meuk

Bumpertje ligt te bakken en haal ik vanavond op,dan gelijk vanavond nog de hele bumper inelkaar bouwen met grille en delen etc.



Plus nog wat bouwpakketdelen HG zwart




Nou enerverend avondje/nachtje weer..

Voorkant ging redelijk voorspoedig... achterkant wat minder, diffuser bestaat uit een vin gedeelte en een losse lip.. rest klikt allemaal mooi erin, alleen die lip met geen mogelijkheid knap te krijgen met als resultaat dat die verneukt is.
Had ook echt niet onder de auto gekunt hoe het zat, ik wist dat het niet 1:1 past op een Sline bumper, maar ze zeiden met kleine aanpassing moet het lukken. niet dus..

Dus binnenkort maar eens non Sline achterbumper hoes scoren, nieuwe lip en dan weer eens een poging wagen, erg jammer want het stond echt mega!












RS6 gloss black navigatie trim






Vandaag even sneakpeak gekregen van de 2e achterbumper die bij Paulus ligt @ RPA Autotechniek

Moet nog klein beetje gefinetuned worden en dan deze week nog even spuiten en dan haal ik hem aankomend weekend op en dan kan het spul erop het weekend erna, ben echt benieuwd.
Van wat ik toen gezien heb met het proefpassen en prutsen dezelfde avond met de voorbumperombouw gaat het er echt dik uitzien..








Morgen achterbumper ophalen, volgende week erop en voor dan is het eerst wel weer leuk geweest..
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote