View Single Post
  #789  
Old 23-07-2015, 11:59
classic-edition's Avatar
classic-edition classic-edition is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,966
Default

Hij is dus niet verkocht, waarschijnlijk ben ik te duur in verhouding wat er nog ingestoken moet worden om hem weer 100% te krijgen ( hik ik zelf ook tegen aan) en aan de andere kant wil ik ook niet meer zakken met de prijs gezien de hoeveelheid geld al in deze wagen is gestoken.

Ik heb alles nog eens goed in overweging genomen en ik heb hem uit de verkoop gehaald wat inhoud dat ik hem houd. Echter heb ik nu andere prioriteiten ( verbouwing thuis) waardoor ik er nu niet veel geld erin kan steken. Dit is ook de reden dat ik het plezier er een beetje in verloren heb, ik ben nu eenmaal een perfectionist en als er dan hier en daar dingen je storen gaan deze de overhand nemen en verlies je een beetje het plezier met als gevolg dat ik er bijna niet meer mee ga rijden en al zeker geen meetings mee bezoek.

Het plan is dus om hem tzt weer helemaal 100% te maken exterieur en interieur.
Hoe lang dit echter nog gaat duren kan ik niet zeggen. Ik heb gisteren al geïnformeerd naar een stalling en waarschijnlijk gaat ie na de zomer voor een half jaar de stalling in gedurende de herfst en de winter.

Ik zag bij het poetsen dat het dak wederom wat groene alg had gekregen gedurende de winter en dus zal de eerste update,het dak weer terug in nette staat brengen zijn.

Word vervolgd ...........
__________________
Een feesje of evenement en een DJ nodig?

Web: www.djmarcomartinez.com
Reply With Quote