View Single Post
  #797  
Old 12-07-2016, 18:59
classic-edition's Avatar
classic-edition classic-edition is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,966
Default

Na een tijdje niks meer te hebben laten horen zijn er inmiddels weer zat ontwikkelingen:

De voorschermen zijn inmiddels aangepast en dit was zwaar nodig.het enige stuk roest op mijn hele auto maar wel erg rot.
de schermen zijn nu vervangen door USA schermen zonder knipperlichten en zonder antennegat.

voor:




Na:







Ook heb ik een embleemloze 92-er vento grille,airducts en een Hendry Lloyd Yachting lip gekocht.




De schermen zijn voorlopig gespoten in een kleur,bij benadering omdat de spuiter me niet nog 1/2 jaar rond wilde laten rijden in grondlak etc.

Toen kwamen er ook nog ineens Project Zwo spiegels in beeld en ook deze kon ik niet laten liggen....




En net toen ik dacht "nu ging t veel te hard" (harder dan gepland), zag ik dat een achterste sleeve van de airride aan vervanging toe was. Dus vandaag 4 nieuwe poten besteld en dus ook word de airride nog aangepast zodat de cabby echt plat op z'n bek kan. (ik was nooit tevreden over de voorkant)

Al met al in 2 maanden heel veel uitgegeven (VEEELL meer dan gepland),maar aan de andere kan ben ik ook wel erg blij met alle updates.
Echter dit zal echt wel het laatste zijn voorlopig.
Nu sparen voor de complete overspuiter en andere plannen.....

word vervolgd.......
__________________
Een feesje of evenement en een DJ nodig?

Web: www.djmarcomartinez.com
Reply With Quote