View Single Post
  #4  
Old 12-11-2017, 21:51
huinkroese's Avatar
huinkroese huinkroese is offline
VW Guru
 
Join Date: May 2007
Posts: 833
Default

@yuli: dank voor de reply!
Ja heb de thread op vwt4forum wel helemaal gelezen (gedeelte van de plaatjes is nog te bekijken door ze te openen in een nieuw venster) maar mijn conclusie was daar toch een beetje; te veel gedoe en kosten om die motor in een T4 te krijgen. Een beetje T4 kost €2000/€4000 dus dan is een motorombouw financieel niet echt haalbaar. Bij een T5 ligt dat weer net anders; zeker bij ombouw naar camper is dat nog enigszins aantrekkelijk of de moeite waard.
Mijn idee was een beetje; op deze manier worden alle Transporters binnenkort geblokt uit binnensteden en dat zou ik zonde vinden. Nou ja, ik heb besloten toch nog even door te knutselen aan die van mij want hij rijdt nog perfect en we zien het volgend jaar allemaal wel :|

@Rick: dank ook. Nee dit gaat geloof ik niet op, het is een milieuzone puur gebaseerd op bouwjaar. Diesel + <2004 en je mag er niet in. Inmiddels heeft een deel van de gemeenteraad besloten hier niet mee in te stemmen maar de kans dat het toch doorgaat is vermoed ik vrij groot.
Reply With Quote