View Single Post
  #81  
Old 19-09-2017, 07:45
berkhout berkhout is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 81
Default

Quote:
Originally Posted by tinusg60
Mij hebben ze toen bij de dealer verteld dat het volgens het chassis-nummer een edition-one zou moeten zijn. Alles was ook aanwezig om het er 1 te laten zijn.
Het Recaro interieur, het leren stuur, de siglaChrome ruiten, de blauwe hoedenplank steuntjes, logo's op het scherm.
De blauwe vloerbedekking heb ik er overigens uit gehaald want toen ik de auto kocht zat er een corrado dashboard in incl. Corrado middenconsole.
Omdat ik dit niet mooi vond en ik kort daarvoor een golf g60 gesloopt had heb ik een originel golf g60 dashboard teruggezet , maar voor de middenconsole hadden ze de vloerbedekking helemaal naar de knoppen gesneden dus heb ik er zwarte vloerbedekking in gelegd omdat ik die nog had liggen uit die andere.
Mocht het toch geen edition one zijn dan is hij bij 1 van de eigenaren voor mij heel goed omgebouwd. Wat ik echt een mooie optie vond was de achterbank met hoofdsteunen, iets wat je volgens mij echt zelden tegen komt



Oke, ik ken ook een oudere eigenaar die de auto in 1998 had, en bij hem zat er gewoon de ruitstof in.
Reply With Quote