View Single Post
  #27  
Old 08-07-2013, 10:50
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default Pieter's Golf 2 1.3 C '86 - Schroefset vraag

Hoi allemaal

Laatst maar even mn velg van de auto afgehaald zodat ik de diameter van de stelring van de schroefset kon opmeten. Ik heb dus geen stelsleutel van mijn schroefset. De schroefset is van Spax.
De diameter is 7,9 cm. Weten jullie welke andere merken dezelfde diameter stelring, en dus dezelfde sleutel hebben? Aangezien ik toch wel graag een stelsleutel zou willen hebben...
Ook als iemand er één over heeft, laat maar weten!







En nog even wat over mijn velg (Dezent; 6,5J; ET38):













Bandje is niet helemaal goed meer :LOL: Beetje kaal aan de binnenkant :lol:
Doordat deze bandjes (vooral aan de voorkant) zo kaal zijn ben ik rustig opzoek naar een goedkoop setje velgen dat niet al te lelijk is, 14/15/16 inch is, met niet al te dikke bandjes eromheen met een behoorlijk profiel nog, vergelijkbaar met mijn huidige bandjes (195/45r15). Prijs <€100,-
Schades op de velgen zijn niet zo'n probleem, als ze maar recht zijn en geen slag erin hebben zitten oid.
Als je wat hebt liggen of weet te liggen, bied maar aan. Graag Nijkerk en omstreken, maximaal driekwartier rijden vanuit Nijkerk ongeveer... Er zijn echter uitzonderingen natuurlijk.. :mrgreen:

Binnenkort als ik de auto ga wassen maar eens de velgen tijdens het wassen eraf halen, velgen goed schoonmaken, wielkasten + schroefset schoonmaken, etc.

Reacties zijn welkom!

Pieter
Reply With Quote