View Single Post
  #8  
Old 15-05-2014, 18:59
Mrt Mrt is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 10
Default

Hey allemaal,ik heb nog steeds de mogelijkheid niet gehad om naar thomas te gaan ,ik werk als lasser op verschillende projecten van raffinaderijen overal in nederland en in het buitenland en het is nu echt hoogseizoen.Maar ja,het zijn weer centen he.

Wel heb ik zelf gekeken naar het asje die in de turbo loopt vanuit de ventiel en daar viel het me op dat ie niet echt soepel beweegde,en het is idd een variabele turbo.Nu heb ik de slang van de egr klep afgedopt en heb wat spul in de tank gegooid(Forte DPF Cleaner)
Ik ga eens kijken of ik van die rotzooi in de turbo af kan komen zonder hem te demonteren,en anders mag thomas het doen.

En nu het interessante gedeelte;

Ik was kabels aan het leggen voor mn speakers en had de zekeringsdoos klep openstaan,je weet wel onder het stuur.Nu zag ik daar een schakelaar hangen,leek verdomd veel op een remlichtschakelaar.Ik heb de remlichten gecontroleerd maar die deden het gewoon zonder dat die stekker op op de rempedaal zit.Ik dus aan het meten geslagen en hij werkt echt als een remlicht schakelaar.

Ik heb de schakelaar doorgelust zodat ie ''ingedrukt'' is en nu rijdt en trekt de auto beduidend beter als wanneer die niet is ingedrukt.Hij rookt minder,sleurt beter en klinkt anders??

Maar goed,ik hou jullie op de hoogte.
Reply With Quote