View Single Post
  #8  
Old 25-04-2010, 20:42
brittjan brittjan is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 459
Default

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Tja, er kan nog vanalles tevoorschijn komen.
De rest van het front kan nog rot zijn.
Wielkassen kunnen van binnen rot zijn.
De vloer onder de vloerbekleding kan slecht zijn, evenals de krikpunten.
De waterbak kan rot zijn evenals de parafan, dus onder het voorraam.

Aan de Golfjes kan vanalles rot zijn, maar eigenlijk had je je dat even van te voren moeten bekijken. Dan had je eventuele verassingen kunnen voorkomen, alhoewel verassingen wat mij betreft nooit helemaal voorkomen kunnen worden.

Ik kan je wel vertellen dat het vervangen van de a-stijlen een lastige klus is omdat er 4 verschillende stukken plaat bij elkaar komen. Ook zou ik dit niet met imitatiehoeken vervangen. Zoek liever een donor auto en zaag daar de hele onderkant van het voorraam uit inlcusief de hoeken.

In ieder geval succes met de restauratie. Keep us posted met veel foto's


Bij aanschaf is alles zo goed mogenlijk bekeken, helaas vinden de meeste verkopers het niet zo oke als je de wagen helemaal zou strippen voor roest te zoeken voor dat je hem gekocht hebt..

Vandaag even alle spulletjes zuiver gemaakt die ik gisteren ben gaan halen bij Jelle van het forum. Ik ging normaal voor een motorkap maar nog wat klein spul van hem over genomen

Motorkap:



En ander spul:



Aantal dashbord delen, tankdop, grill, rechter spiegeltje..

De grille is een klein beetje beschadigd, maar hier was de prijs ook naar. Alleen heeft deze 2 kleine gaatjes aan de rechterkant, precies alsof hier een embleem in past? Zou dit een gti grille zijn?
Reply With Quote