View Single Post
  #295  
Old 30-11-2014, 19:56
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

dat is ook wel zo..
echter ik heb hierzo daar de mogelijkheden niet naar..een loods huren hierzo naar jou kaliber kost mij gewoon minimaal 500 in de maand..
ik hoef er mijn geld niet mee te verdienen....ik ben na 22 jaar autoschadehersteller geweest te zijn nu hef/reach/klem chauffeur..er is gewoon geen werk genoeg in mijn regio om ,of fulltime voor een baas of fulltime voor mezelf dit te doen..
er zijn er zat die het proberen om voor zichzelf dit zaligmakend te maken ..maar dat is 5 tientjes hier, honderd euro daar.restylen en spotrepairen enzo...dat moet je niet willen..staat er op een gegeven moment zo'n knakker voor de deur met een map onder zijn arm (deurwaarder)..beter werk je voor een baas en pak je het er voor de hobby / fun bij ofiets
en bovendien sleutelwerk en las/schuurwerk moet je niet in dezelfde ruimte doen..
als je een hele auto geschuurd hebt zie je je gereedschap niet eens meer hangen aan de muur..
ik vind het wel goed zo..ik kom ook nog uit het tijdperk dat we een motor wisselden van een C Kadett 1,2 met een ketting en een stellingpijp ..gewoon buiten op straat..niks motortakel ..gewoon Hup schouders eronder ...
Reply With Quote