View Single Post
  #153  
Old 10-06-2019, 20:04
vdWal.'s Avatar
vdWal. vdWal. is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 5,439
Default

Golf staat al weer enige tijd keurig netjes in elkaar en ook weer fris APK gekeurd
enige tijd geleden een afspraak gemaakt met de spuiter daar staat die nu




van te voren alvast wat voorbereid




en ik heb een testje gedaan,
had alle roosters nieuw besteld. inclusief de DSG variant dan is de kleine open rechts voor en een extra dichte links
dit omdat ik het idee had om de andere zijde die niet open te koop is zelf open te maken.
dat ging opzich prima, om het gelijk te trekken rechtsvoor nog even
de soort van zwarte rand langs de buitenzijde ook weg halen








Altijd leuk om tussentijds een foto binnen te krijgen nu hij bij de spuiter staat!






Had voor de R32 de plannen om nog dit seizoen de sierstukken van de uitlaat te wijzigen
en om de auto op een Bilstein schroefset te plaatsen..

echter waren we na 5 jaar en ruim 100k trouwe dienst in de Jetta toe aan iets anders.
we wilde beide toch wel erg graag iets met wat meer koffer ruimte
de kofferbak van een jetta is ruim, maar de mogelijkheden van wat mee te nemen toch vrij klein..






de vrouw is Audi gek, en ik vind het stiekem ook altijd wel wat dus de keus was vrij snel gemaakt
Audi A4 avant, moest minimaal een S-line interieur hebben. de rest maakte niet zoveel uit
navi had leuk geweest voor de look en feel van de knoppen maar ik mis er niks aan.
heb altijd een telefoon in de houder voor navi, en m'n vriendin rijdt zonder muziek oid

Dit is het uit eindelijk geworden een 2.0L 180pk S-line
zwarte hemel extra geluidpakket dmv sub in de kofferbak etc super blij mee
zuiger, en ketting modificatie etc allemaal net gedaan met garantie dus das mooi!








plannen??
kleine details zoals een ruitenwisser delete,
misschien nieuwe sierstukjes aan de achterzijde wellicht die van de R32 of deze zwart maken
andere 19'' velgen en wat omlaag dmv vaste veren eventueel nog een chrome delete..
dat zal een beetje liggen aan de keus van de wielen.. tijd zal het leren
eerst de rekening maar weer is wat gaan spekken
__________________
Actieve topics:
-------------------------
vdWal's Wagenpark
Jetta Mk2 Coupe


Verkocht:
Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl
Golf Mk3 Milestone Variantje
Golf Mk2 Edition One 16vG60
Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline
Reply With Quote