View Single Post
  #135  
Old 12-05-2020, 20:28
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

AP schroefset is besteld, zit er helaas alleen al wel 2 weken op te wachten... maarja het is niet anders

Ondertussen heb ik het interieur helemaal af. Alles mooi gepoetst, schoongemaakt enz.

Deurrubbers waren erg smerig dus die heb ik even opgefrist met een stoomreiniger. De hemel was ook wat vies, had nog nooit een hemel met een stoomreiniger gedaan maar ik kan je vertellen, dat is geen succes. Dus ben nog opzoek naar een nieuwe hemel










Verder zit er eindelijk een kenteken op! Ik haat normaal gesproken de nieuwe kentekens maar vind deze eigenlijk helemaal niet zo storend

Remmen heb ik ook even vernieuwd, dat was echt verschrikkelijk vergeleken met de rest van de auto nu







En de accu was helaas ook op zn eind. Dus die ook gelijk even nieuw erin.




En de banden zitten er ook al op. Het zijn uiteindelijk 195/40R16's van Hankook geworden. En het was een gokje maar wat is het goed uitgepakt zeg. Ze liggen precies zoals ik ze wil hebben!










Achter hangt het wiel nog wat naar binnen ivm de as die aan de andere kant ook los was. Iets teveel camber op deze foto hahaha







Ben er erg blij mee en ontzettend ongeduldig nu doordat het zo lang duurt met de schroefsef. We zijn slechts de montage van een schroefset en een APKtje verwijderd van rijden
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote