View Single Post
  #28  
Old 06-07-2017, 17:48
Ironvw Ironvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 365
Default

Er is weer wat te melden

Nadat de passagiers kant zo goed als af was ben ik begonnen aan de bestuurders kant

Deze kant is alleen nog erger verrot dan de andere kant ook hier weer een stuk van de bodemplaat weggerot door verkeerd opkrikken , is er weer een overzet deel gebruikt voor de wielkast , is de dorpel doorgerot en is de binnenkant van de wielkuip aan elkaar gekit en nu dus weer doorgerot











Ook bij de bevestiging van de achteras is het een en al roest




Dit is bij de voorkant ,daar is ooit verkeerd gekrikt en nu is de bodem en de flens van de dorpel ook weg




Ook bij de wielkast/rand is het roest en plamuur










Dus eerst maar de binnenste modderkuip grofweg eruitgeslepen samen met de 3 wielranden







En daarna de laatste resten wielkuip netjes verwijderd en meteen alle kit weggehaald




Het leek me makkelijker om eerst de achteras bevestiging opnieuw te maken en daarna de nieuwe kuip er in te maken want ik kan er nu wat makkelijker bij










Eerst de binnen kant ontdaan van alle vliegroest e.d dus na kan ik het weer opbouwen




Ik had ook nog wat besteld bij classicparts dus van de week stond er een flinke doos voor de deur







Deze keer veel foto,s van het afbreken en ik hoop nu weer wat op te kunnen bouwen
Reply With Quote