View Single Post
  #12  
Old 21-02-2017, 12:14
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Ik had twee weken geleden via Markplaats een (zeer kwalitatief en goed merk ) subwoofer en 4kanaals versterker geregeld. Gewoon en goedkoop setje. Om dit te testen moest ik toen even snel de versterkerkabels in de auto leggen. Daarmee was ook alles gezegd, want het lag er nog niet netjes in Daar gisteren mee bezig gegaan, kabels netjes weggewerkt. Ook een plaatje hout voor de versterker geregeld, zodat ik de versterker achterin de kofferbak kon monteren. Kabels netjes aangelegd naar de versterker en de subwoofer. Ook de speakers in de hoedenplank even aangesloten op de versterker, dat gaat nog veranderen want ik moet ze op termijn in de hoedenplankdragers hebben.
En toen ik toch bezig was: meteen ff de onderbak van het dashboard vervangen voor een nieuw type, zodat ik ook weer een kapje voor mijn zekeringkast kan monteren. Ook een andere pookhoes geplaatst, oude was half vergaan. Zo is het een stuk beter












En met dank aan ons Maikel een cassette 3,5mm dinges geregeld, kan ik lekker op mn veel te oude radio muziek vanaf mijn telefoon afspelen





Oh, en nog even aan de schroefset gezeten, voorkant lag net iets te hoog en achter te laag: hing in zn kont. Is nu beter







Nog steeds erg blij met de auto, wordt je toch blij van 2 zulke Golfkes
Vanmiddag gaan de banden van de 17ers af, kunnen we bezig met de velgen (en op zoek naar 185/35/17 bandjes)
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote