View Single Post
  #1  
Old 18-04-2017, 16:37
Joey96 Joey96 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2016
Posts: 197
Default Passat 32B LS gekocht! en gelijk wat vraagjes

hoii

voor de gene die mij nog niet kennen:

ik ben joey, woon in wervershoof noord-holland en ben 21 jaartjes jong
heb een aardig groot auto verleden voor mijn leeftijd met veelal vag
ben gek op sleutelen ( hobbymatig, maar heb ook wel wat vaste mensen die ik hun auto's onderhoud)


ik ben vorige week wezen kijken bij een rode 32b 5 deurs hatchback uit 81 die 8 jaar geleden gerestaureerd is.
auto is nog geen jaar geleden stil komen te staan door belasting regels en dat de motor oververhit was geraakt door een foutje van een ANWB monteur.
eigenaar heeft toen verzekeringsgeld gevangen (was getaxeerd of 6 of 7 duizend euro) en heeft een andere auto op lpg gekocht

ik heb na n nachtje denken vandaag een bod gedaan en die is geaccepteerd

nu dus nog even een dag inplannen dan ik een ambulance tot mn beschikking heb en dan ga ik hem ophalen
dan komen er natuurlijk ook foto's!!

nu alvast een paar vraagjes waar ik zo snel nog geen antwoord op heb kunnen vinden op het forum

1: er ligt nu een vastgelopen 1.6 benzine motor in met lpg, de lpg wil ik er zoiezo uit. wat voor motor uit wat voor auto kan ik het beste pakken? hoeft niet meer pk te hebben want voorlopig blijft die origineel
maar wel dat de bak die er nu inhangt er achter kan en het liefst zijn eigen mototsteunen
(in de toekomst komt er wel wat meer vermogen maar wil hem nu eerst weer rijdend met apk en die lpg van het kenteken)

2: nog typische plekken bij deze auto qua roest waar ik goed naar moet gaan kijken? auto is 8 jaar geleden helemaal uitelkaar geweest en heeft een complete behandeling met ML gehad ( wel begint links achter het spatbord an de wielrand weer te roesten en 2 deurtjes onderan iets

alvast bedankt
Reply With Quote