Thread: Trackday Polo
View Single Post
  #54  
Old 28-12-2016, 15:46
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 837
Default

Quote:
Originally Posted by hummer
Classicparts.de levert niet altijd orgineel. Laatst deurklinken besteld bij hun krijg ik precies de zelfde als die bij voorbeeld Brezan of Winparts levert.
Ik zou even informeren van te voren of het origineel VAG is of repo.


Bedankt voor de tip, ga ik doen.

Quote:
Originally Posted by jellehier
Waarom moet er een nieuwe dorpel in? Wat ik zie ziet er zo slecht niet uit.

Panelen, klokkerholm heeft misschien nog wat. Pasvorm is goed en prijs niet te gek


Quote:
Originally Posted by polo86c
Denk dat een investering in een straalpistool je blik op dat stukje dorpel positief veranderd.


Heb nog even wat foto's gemaakt van de dorpel van een andere hoek en van wat dichterbij. Qua roest is de dorpel zo slecht nog niet eens nee. Wel is hij behoorlijk vervormd. Misschien kan ik het met wat lapwerk ook weer goed krijgen. Voor mij is het het belangrijkst dat het constructief goed in elkaar zit. Het eindresultaat wordt toch niet zichtbaar.

Hier de foto's:

Loopt niet echt meer in een rechte lijn.







Ook rechtsachter nog even een inspectie gedaan. Wel grappig hoe bitumen/kit alles kan verstoppen. In een paar minuten had ik er heel wat gaten bij:







Om de voorkant van de bodem kaal te kunnen maken moest het subframe er ook af.




Toen viel mij iets op bij de rechter langsdrager:
Dit zou toch niet de bekende Polo gescheurde karosserie zijn?




Ja hoor, precies mooi langs de las gescheurd. Wie weet hoe lang ik hier mee heb rond gereden.




Tot op heden valt het mij nog reuze mee wat ik ben tegen gekomen, met uitzondering van de scheur bij de langsdrager niets nieuws tegen gekomen. Denk dat ik nu zo'n kwart van de bodem kaal heb? Totale winst tot op heden al weer 1,3 kg.


__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote