View Single Post
  #115  
Old 28-08-2018, 10:08
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
De verschillen gelden voor alle types golf 1.


Klopt, dat wist ik.

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Het is helemaal oppassen met de golf 1 cabriolet. Heeeeeel veel cabrio's hebben een chassisnr van een 79 of 80er. Dit is gedaan om belastingvrij te kunnen rijden. Nam je bijv een 89er cabrio en bakte daar een 79er chassisnr in, scheelde je wel effe 10 jaar wegenbelasting betalen. Echt je wil niet weten hoeveel er rondrijden. Ik zie ze regelmatig op marktplaats.


Ik heb eigenlijk niks met Golf 1 cabrio's (net zo min trouwens als met cabrio uitvoeringen van andere auto's) maar evengoed bedankt voor de info.

Quote:
Originally Posted by heinz74
de kennis ,die een handjevol mensen op dit forum nog heeft zal uiteindelijk ook een keer verdwijnen..
en dat is ergens wel jammer..er word nog gewoon te veel gerotzooid in deze auto's om ze aan de onwetende te verkopen voor astronomische bedragen..


Dat komt vooral door mensen die vinden dat 't vooral "gezellig" moet blijven ipv af en toe ook eens iemand de gelegenheid te geven om eens een kritische noot laten horen. Ik denk dat 'n forum er vooral is om iets van te leren, dat met die veerpootverbinding (vroege/late) vond ik reuze nuttig.
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote