View Single Post
  #37  
Old 30-06-2016, 09:13
boerher boerher is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 240
Default

Mijn plan was om een x brace subframe te maken met verstelbare draagarmen die ook gelijk de bodyroll verlagen (doormiddel van rolcentrum te verhogen) samen met een verstelbare stabilisator- en stuurstang. De stabilisatorstang moet in stijfheid verstelbaar worden en de stuurstang moet een hoekverstelling krijgen (idealiter moet een stuurstang precies horizontaal staan en mag deze maximaal +/- 0,5 graden afwijken). Dit is allemaal mogelijk en in het verleden al uitgevoerd of zelfs al te koop aangeboden voor Golf 1 of andere type auto's, ik wil het zelf gaan maken om verschillende systemen met elkaar te integreren, waar mogelijk is verbeteringen toe te passen en als het kan goedkoper te maken. Helaas heb ik geen beschikking over draai- en freesbanken dus zal ik dit moeten uitbesteden, daarom hoop ik op andere forumleden die verschillende werkzaamheden kunnen uitvoeren voor een zacht prijsje om de kosten te drukken. Omdat ik niet uit een winstoogmerk werk kunnen de draagarmen voor de kostprijs verkocht worden aan diegene die meegewerkt hebben aan het ontwikkel- en/of maakproces.
Reply With Quote