View Single Post
  #1  
Old 17-04-2017, 20:03
berkhout berkhout is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2016
Posts: 81
Default Ori nl golf g60 edition one

sommige van jullie hebben misschien al gelezen dat we nog een g60 hebben weten te bemachtigen, welke ik hier even voor zal stellen.

Al vanaf het jaar 2000 probeert mijn vader de auto al te bemachtigen, nadat een vriend van hem de auto had gekocht. Vorige week zaterdag kwam dan eindelijk dat belletje . Gisteren hebben we de auto opgehaald.

De auto was en is nog steeds de grote liefde van de oude eigenaar. Het pad naar zijn garage is voor de helfd van zijn buurman, welke er nu een trap van wil maken. Hij vond het zonde om de auto buiten te zetten en heeft dus besloten hem te verkopen.






Deze auto is 1 van de (waarschijnlijk) 5 andere g60 editions welke pon geïmporteerd heeft om verkopers/vertegenwoordigers in te laten rijden.

De auto zelf was helemaal origineel, op wat kleine details na. De lak heeft in de 26 jaar helaas wel wat kleine schades opgelopen. Links achter heeft hij een flinke deuk zitten door het te kort sturen, hiervoor gaat hij deze donderdag voor naar de spuiter. Verder zit er op de motorkap wat krassen en 2 deukjes aan de recher zijkant.

Gisteren hebben we gelijk het interieur weer origineel gemaakt. Er zaten 2 vdo meters lelijk weg gewerkt in het dashboard en had aluminium pedalen.
Vanochtend hebben we de mooie set bbsen eronder gezet, ziet er al een stuk beter uit dat de oude velgen








Dit was het weer even voor nu, verder bericht komt als hij terugkomt van de spuiter.

Mocht iemand meer weten over deze 5 auto's welke pon geïmporteerd heeft hoor ik het graag!
Reply With Quote