View Single Post
  #9  
Old 11-01-2018, 20:45
Function Function is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 269
Default

Hallo,

Bedankt voor de reacties.

Het interieur is niet nat maar vochtig (vooral de ramen) van vochtige spullen ivm windsurfen en wat lekkage via het dakraampje (geen dichte klep! en projectje voor de zomer).
De vochtige lucht die hierdoor ontstaat kan niet genoeg weg.

De deur sluit prima/beter met het deurraam open. Scharnieren hangen niet. Wel een ring bij de bovenste scharnier geplaatst en de pin voor de deur iets verplaatst. Hierdoor is het sluiten van de deur wat verbeterd maar de deur hangt nu iets naar buiten als die gesloten is.
Dus denk ik dat het een druk probleem is wat gerelateerd is aan de vochtige lucht.

De verwarmings-/ventilatieunit heb ik er net uit gehad ivm koude kachel en dus vervangen van het foam. Die is weer goed sluitend op de drie punten gemonteerd.
Het probleem is dus niet dat er teveel ventilatie is maar juist te weinig.
De extra lucht kanalen in de golf Function zijn mij nooit opgevallen maar zou wel het verschil kunnen zijn.

Er zit geen water in de paravan en de kachelradiateur is niet lek. Op droge lucht (oosten wind) dagen verdwijnt het ook als de ramen iets geopend zijn.

Kan iemand iets specifieker zijn over de ventilatie "achter links en rechts achter de bumper. Op de hoeken zijkanten"?
Reply With Quote