View Single Post
  #12  
Old 14-07-2014, 00:11
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Bluepower
Schitterende kas om te gebruiken Wilco!!

Ik neem aan dat deze ook helemaal kaal gaat, wordt verstevigd ed en dan dat beest van een motor erin(hoe vindt jij trouwens een RS3 dsg voor weinig geld??)

Ook blij dat het nu dusdanig goed met je gaat(lichamelijk en geestelijk) dat je dit project aankunt.

Veel succes en we zien de updates graag tegemoet!



Deze auto gaat helemaal kaal en reken op een rolkooi, Bergcup-randen enz.

Belangrijkste woorden voor project zijn: Simpel, Netjes, Kwalitatief Goed en Snel.
Geen kermis etc en wil er mee gaan rijden zonder bang te hoeven zijn voor wat steenslag enz.

Het gaat een stuk beter met mij en ik hoop dat het ook zo mag blijven, bedankt !

Het is wat vreemd gelopen met de DSG, maar dat is dan ook het geluk.
Hij stond op Ebay.de, maar was verkeerd omschreven, stond geen bakcode bij en ook niet of het om een RS3-bak ging.

Ik zag het aan de afbeelding en opende de advertentie waar alleen het product-code in stond.
Deze kan je alleen controleren als je het programma ETKA heb, en hier uit bleek dat het ook daadwerkelijk om een RS3 bak ging.

Het was een bieden vanaf 0 euro en stond op 500 en nog wat euro, er hadden 5 verschillende mensen geboden en moest nog 6 dagen.
Ik heb hem gemaild of hij ook een zofort-kaufen prijs in gedachte had zodat ik hem kon kopen buiten ebay om. De volgende ochtend had ik al antwoord waarvan ik niet kon geloven dat deze voor dit bedrag weg mocht. Ik heb meteen het geld over gemaakt met Paypal en ben hem die dag daar op wezen ophalen.

Zo dus
Reply With Quote