View Single Post
  #864  
Old 26-04-2017, 23:32
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 2,938
Default

Al bijna weer twee weken geleden dat ik wat heb gepost, maar wil niet zeggen dat er niks gebeurd is.

Voorste motorsteun gemaakt en de achterste baksteun zit erop, dus het blok ligt nu mooi vast.
Vorige week de ecu binnen gekregen dus geprobeerd te starten maar helaas geen werkende brandstofpomp, oorzaak geen pompsturing vanuit ecu.
Ff met mijn kabelguy Gooi geappt wat het probleem kon zijn.
Pin 65 naar pin 13 op de kast geen massa vanuit ecu ( vergeet is dus nooit weer)
Dus ff losse draad eraan geknoopt en de pomp draaid, maar aanslaan ho maar.
Na vele malen remmenreiniger in de inlaat te hebben gespoten, waar ie dus wel op liep.
Werd meneer langzaam wakker uit zijn winterslaap, mocht ook wel eens want we zijn tenslotte bijna mei.
Na een paar keer te hebben gelopen , als nalopen en wachten op de down pipe.
Die is vandaag opgehaald, dus lambdas erin en monteren dat ding.
Wat een verschil met een VR6 , niet normaal wat is dit blok stil, loopt als een naaimachine.
Tot dat het gaspedaal word gebruikt
Nog even een paar dingen oplossen met de klok, want heb nog geen snelheidssignaal maar dat zal hoogstwaarschijnlijk wel een verkeerde draad zijn.
Water lampje knippert nog, logisch want er zit nog geen stekker op de klok.
Olielampje knippert, v6 heeft maar 1 oliedruksensor en de vr klok heeft 2 nodig dus ff wat proberen, eerst vagcom erop om te kijken of de druk goed is.
Daarna kan het dashboard eerst weer dicht, en an ik de laatste dingen afmonteren, en eerste meters maken.



Voorste motorsteun




Achterste baksteun


Morgen laatste dingen aan de onderkant, en dan hij weer op zijn pootjes staan.
__________________
TSJA ......zeg het maar!!


Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote