Thread: DMPD13 Ede
View Single Post
  #44  
Old 18-08-2013, 01:42
g-loudertje's Avatar
g-loudertje g-loudertje is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,172
Default

Quote:
Originally Posted by jellehier
Zo u voelt zich op de ballen getrapt

Ik oordeel zeker niet, ik stel alleen dat het bij selectie wel eerlijk moet zijn, en als men om 10 uur al op de parkeerplaats gezet word en dan later iemand met een roze setje wielen wel door mag rijden klopt dat dan wel?

Ik zelf geef helemaal niets om auto's van de bank met airride en rotiforms, maar dat is blijkbaar wel heel 'scene', ik zie liever een hoge (ja ik vond em hoog) golf 2 met roze wielen dan een a6 op air en chromen mega wielen. Maar ik doe de selectie niet, maar als er dan geselecteerd word doe het dan goed en weiger alles binnen een bepaalde 'klasse' en niet de ene wel en de andere niet (hierbij parkeer ik jou auto in dezelfde klasse als de mijne, sorry als je het daar niet mee eens bent)


Waarom zie je een nieuwe auto gelijk als 1 vd bank? Zijn vaak ook mensen die met een oudere auto begonnen zijn en die nu zich kunnen veroorloven om een nieuwere auto te kunnen personaliseren. Ik kijk puur naar mezelf. Ben ook met een '91 er polo begonnen en rij nu ook een golf 5 gti. Zie dit meer als afgunst wat je zegt.

Dit neemt niet weg dat ik nog steeds alles kan waarderen wat iemand maakt of rijdt. Als ik een golf 1/2 zie klem aan de grond brengt dit elke keer weer een glimlach op mijn gezicht

Ben zelf niet geweest maar van vrienden begrepen dat dit een erg geslaagde meeting was
__________________
Daily: Bmw f30 320d
Fun: Porsche Boxster S
Reply With Quote