View Single Post
  #1  
Old 07-03-2007, 21:10
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,610
Send a message via MSN to Arne
Default Even voorstellen, nieuw lid!

Beste VW Vrienden,

Heb me zojuist maar eens geregged na een aantal maanden mee te hebben gelezen. Mijn naam is Arne, 27 jaar, woon in Klaaswaal (Hoeksche Waard, iets onder R'dam) en ben sinds een maand of 2 in het bezit van een Golf..

Heb weinig tijd om het hele verhaal te tikken, dat volgt nog, heb namelijk een vrij opmerkelijke overstap gemaakt qua automerk

Dit is mn Golfje iig:




Meer foto's volgen!

Het gaat om een Alpin weiss kleurige 16v KR uit 1986, geimporteerd uit Duitsland in 1996. De wielen zijn OZ Saturn Plus (gaan eraf en in de verkoop, vind ze te modern, volgende week naar vd Mik om een set 15" Astra staal te laten verbreden)

Bumpers zijn dik, maar vind het wel mooi ook al is het niet origineel. Interieur is gewoon origineel en netjes, zit wel een nagemonteerd glazen klapdak in de auto helaas.

De auto is hiervoor van een oudere man geweest die hem vrij liefdevol heeft verzorgd, buitenkansje dus, absoluut geen trapbak geweest.

Verder alvast de eerste vraag, er zit een soort rubberen stuk op de motorkap bij de ruitenwissersproeiers. Is dat een fabrieksaccessoire ofzo? Ik heb het nooit eerder gezien namelijk, werd er op gewezen dat het er origineel niet opzit....Ben benieuwd. Vind het op zich wel leuk staan.

Jullie zullen me de komende tijd hier wel vaker zien, zal in dit topic nog wat verder uitweiden als ik wat meer tijd heb
Reply With Quote