View Single Post
  #387  
Old 02-04-2020, 12:33
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default

Yessss weer wat updates. Ik had wat andere bijzondere wielen op het oog en daardoor zijn mijn 16 inch RS'en verkocht.

Tijd voor wat nieuws. De velgen liggen uit elkaar, harten worden opnieuw opgemaakt in de kleur zilver. De randen, boutjes, doppen en logo's zijn al opgemaakt door Custom Car Alloy. Daar heb ik de velgen ook vandaan.

BBS Super RS
17 inch
5x114.3
RS511 7j ET39
RS512 8j ET39
Zover ik kan vinden een zeldzaam setje velgen, en kan geen golf 2 vinden op deze set via google.

Via via kwam ik terecht bij het bedrijf bb_customs in Rusland die op maat adapters maken en voor een schappelijke prijs. Besteld op hoop van zegen en 3 weken later kwam netjes het pakketje aan. Adapters 4x100 naar 5x114.3, met centreerring voorzijde en 25mm rondom.







Harten zijn hier nog geschuurd maar even test fit met de nieuwe adapters. Bandje zal 185/35/17 worden. Dat vind ik het mooist staan.










Ik ben heel blij hoe dit er al uit ziet. Fitment is perfect. Nu nog even geduld hebben en dan kan het compleet eronder.

Marnix van Custom Car Alloy had nog een setje 17 inch 5x100 die we ook even gepast hebben. Op mijn G60 in combinatie met mijn porsche rem klauwen aan de voorkant moest er 25mm spacer op de voorzijde. Op de andere foto zit de velg op Marnix zijn type 2 een 16v. Bij interesse stuur even een PB.











__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote