View Single Post
  #32  
Old 23-08-2018, 08:11
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

olievuldop op het kleppendeksel,..dat plastic in de watervangbak..waarschijnlijk nog met het doorzichtige stripje voor het chassisnummer..(maar dat staat daar helemaal niet)
verder kan ik het zo even niet zien..

ach ,als beste man er maar blij mee is..
net wat je zegt ,er zijn nog maar een handvol mensen die echt de details weten.
ik zie op Ebay ook 82er Pirelli's voorbij komen ,of een modeljaar 77 in het wit met groen getint glas..
in het filmpje zie ik ook een paar voor mijzelf bekende auto's..
de witte Pirelli met kenteken TZ-NR-++..is volgens mij door een mede GTI club Holland lid toen uit Duitsland gehaald op 15 inch ATS cups..
de rode 83er is van iemand geweest die ik ken..die is wel 100 procent 83er..
de Platin Plus GTI komt ook uit de GTI club..volgens mij van Peter van der Maden in Doetichem..waar hij best even te koop heeft gestaan
de 81er witte waar hij zelf in rijd is inderdaad blauw bij de RDW(?)
das gek ..want de enige GTI type 1 die ooit blauw was ,was een Helios Pirelli..
die dan ook weer nooit hier verkocht is..
zit ook pontificaal een klokkenspel in van een 83er..als zijn verbruiksmeter en schakelindicatie werkt ...petje af hoor..op een eerste type zekeringkast en stroomplan..
see where this is going?..
dat zie je niet ..als je dat niet weet..geeft ook niks.
maar als men zoiets onwetend koopt..en vervolgens komt Maikel de Munnik het GTItje even taxeren ,word het een koude douche..

vroeger reageerde Barn 171 nog wel eens ,dat was helemaal een lopende encyclopedie wat een Golf/Scirocco 1 aanging..maar die werd ook dikwijls tot de grond toe afgebrand hiermee..(en ook die taalfouten..word met d of dt verschrikkelijk,niet dan? . Erik.'mr ik stel mijn ontsteking af op de poulie van de dynamo' ofzo)
nogmaals ,de beste man heeft een flinke verzameling staan wat hem best wel centen gekost heeft ,al zal hij het overgrote deel ook wel gekocht hebben in de tijd dat ze nog geen goud waard waren
hij zal er ook best wel kijk op hebben ,ik zou er ook best eens een gesprek mee willen hebben
maar ik vind het filmpje an sich niet zo geslaagd ...in ieder geval voor de puristen onder ons niet..
Reply With Quote