View Single Post
  #40  
Old 23-08-2018, 18:00
Erik_vw's Avatar
Erik_vw Erik_vw is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 363
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Ik neem het op voor Heinz. Er zijn maar een beperkt aantal mensen in NL die echt veel verstand hebben van vroege golf 1 gti en Heinz is er daar 1 van. Als ik het filmpje bekijk zie ik veel dingen die niet kloppen, heb geen zin om er verder hier op in te gaan. Ik zou Heinz iig meevragen als je een oer-gti van plan bent aan te schaffen om teleurstellingen te voorkomen.


Het is ook niet zo dat ik zeg dat Heinz er geen verstand van heeft, vast wel. Maar er wordt door Heinz meteen gezeurd over dingen die niet kloppen aan de auto's terwijl de meneer uit het filmpje ook niet beweert dat alles zou kloppen aan zijn verzameling GTI's. Hij heeft ze voor hem gewoon zo mooi mogelijk gemaakt en dat dat niet exact overeen komt met hoe hij uit de fabriek is komen rollen, lekker belangrijk toch.
In sommige gevallen bewust (de spiegels) en in sommige gevallen misschien onbewust gegaan, so what?
Als jij er naast staat om hem te kopen terwijl meneer hem als compleet originele GTI aanbiedt, dan mag je deze zaken aanhalen.

Als je groen getint glas in een witte '77 golf 1 GTI nou gewoon mooi vindt dan is dat toch prima ook al is hij nooit hiermee de fabriek uit gerold.
Ik vind hem er iig alleen maar mooier door worden.

En prima als je tevens in je reactie wil aanhalen dat niet alles helemaal orgineel is, daar leert de rest ook weer van maar het gaat om de manier waarop er gereageerd wordt.
Alleen maar negatief en met het wijzende vingertje wat er allemaal niet klopt.
Heinz als purist zou hier dus nooit blij mee kunnen zijn, zonde hoor.
__________________
- = MK1 '77 = -
- = T3 Club Joker '89 = -
- = Polo 6R '10 = -
- = A4 B6 '04 = -
Reply With Quote