View Single Post
  #105  
Old 26-08-2018, 18:58
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,792
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
de zilveren van 'Wolle' was inderdaad niet keirot..
het is voor mij ook weer heel wat jaren geleden dat ik het artikel gelezen heb..
maar ik herinner er me nog goed dat hij helemaal uit elkaar geweest is ,opnieuw gespoten en waar mogelijk zoveel vervangen..
uiteindelijk is er natuurlijk maar 1 iemand die het precies weet hoe het zit..
dat is hij zelf..
maar aangezien ik hem zelf of de auto nooit gezien heb op geen enkele meeting o.i.d blijft dat even een vraagteken


Het zou best kunnen dat die helemaal uit elkaar is geweest, maar daar stond toen niks van in het artikel. Een eigenaar hoeft niet het hele verhaal te vertellen, en ook een redactie hoeft niet het hele verhaal te plaatsen, je weet wel zoals het met alle media is.

Quote:
Originally Posted by heinz74
het is wel 1 van de (zoniet DE) zeldzaamste GTI (s) van het eerste bouwjaar..


Sterker nog, het is zoals ik al eerder zei nog een van het modeljaar 1976, heeft dus nog een 176 chassisnr, dus echt een van de allereersten van juni/juli 1976. Miv augustus 1976 begon al modeljaar '77, dus die auto's kregen al een 177 chassisnr.


Quote:
Originally Posted by heinz74
de Nothelle 77er is ook een zilveren..L97A ,maar dat is enkel nog een gedeelte voorbouw en dakplaat..de rest alles nieuw..


Sommigen menen dat die 13-NF-44 van Porsche Gelderland ook inmiddels een andere carosserie is, de oorspronkelijke carosserie zou tijdens races in het verleden al eens over de kop zijn gegaan menen die personen.
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote