View Single Post
  #11  
Old 07-11-2011, 16:09
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile beginnen!

Vandaag had ik lekker vrij genomen, speciaal om aan de 'nieuwe' auto te klooien.
Helaas was het wel de hele tijd bewolkt/duister; maar goed: het bleef wel droog.

De vorige eigenaar heeft de 'vouw' in de beplating zwart gespoten ; maar niet zo strak afgeplakt.
Ik heb gekeken/gehoopt dat ik dit mss met tinner nog weg kon krijgen, maar helaas..., de kwaliteit van de verf is toch nog iets te goed daarvoor.
Wel heb ik de spuitwaas, die er ook was, weg kunnen poetsen.
De 'striping' krijg ik dus helaas niet meer weg, maar zal het t.z.t. wat strakker bijwerken dan maar... of iemand moet een tip hebben?



je ziet de nogal grillige 'sportstriping' en de waas hier nog zitten

Ook zijn de dorpels, stukken van de achterwielkasten en de spiegels door Beun aangepakt... De spiegels heb ik 'wat' netter overnieuw gedaan en ik heb meteen de 3 ruitenwisserarmen en diverse logo's meegepakt met de matzwarte spuitbus.



spiegels, wisserarmen...



...VW-logo vóór...



...+ achter en het Passat CL-logo mooi matzwart gespoten

Ook heb ik de 17"-ers even gepast, om te kijken hoe het staat; ik had echter niet genoeg (juiste) wielbouten liggen om ze permanent te monteren.
Ik moet zeggen: wit staat ook nog niet eens zo gek...



vóór zit hier met één bout vast en achter met twee, met een 10 mm spacer ertussen

Ook nog wat nieuws: een 4-delige mattenset Ã* € 7,49



dat hóórt in een nieuwe 2e handsie!

En last but not least: CL-logo's ipv de zijknippers d'r in.
Deze had ik al jaren terug van een sloper af gehaald en je ziet; ze komen uiteindelijk toch nog van pas!







Zó... de eerste stappen zijn gezet

PS:
Zou ik die 3D Arriva-logo's er heelhuids af kunnen krijgen met een verfbrander?
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote