View Single Post
  #10  
Old 15-06-2009, 20:05
VWType17's Avatar
VWType17 VWType17 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 113
Default

Quote:
Originally Posted by Type 17
Mooie auto wat je daar hebt, ik heb praktisch dezelfde, ook 'n marsrode 82er CL van eind '82, en ook met een 1500 motor en automaat, en zelfde bekleding van de stoelen + achterbank, alleen de mijne is een 2 deurs.

Van binnenuit verstelbare buitenspiegels zoals bij de jouwe waren trouwens niet origineel bij 'n CL (wel bij GL), CL hadden ook geen sigarettenaansteker af fabriek, maar boeie, die 2 dingen maken het rijden met 'n CL weer wat aangenamer. De mijne heeft trouwens wat niet ori bij CL was de verchroomde wieldeksels van de GL (plastic kapjes zijn ori bij CL), en in beide gevallen hebben we dus een Spucknapf stuurtje.


Ik had jouw auto ook al eens bekeken. Erg zeldzaam mooi origineel exemplaar!
Ik kon de van binnenuit verstelbare buitenspiegels ook al niet plaatsen. Ze stonden niet op de optieslijst op de sticker achter in de koffer. Sigarettenaansteker wist ik niet. Ik wil er ook niet teveel aan vertimmeren, maar een mooi setje wielen een goede verlaging vind ik toch niet verkeerd. Zolang als de wijzigingen nog maar terug te draaien zijn. Ik heb alle originele onderdelen erbij. (stuur, velgen etc.)

Dat roostertje in het midden van jouw dashboard, is dat een (luidspreker)kapje, of is dat 1 geheel met het dashboard?
Reply With Quote