View Single Post
  #11  
Old 13-05-2008, 20:43
3wheel 3wheel is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 110
Default

bedankt, is in werkelijkheid iets meer gehavend als op de foto; zitten flink wat kleine krasjes her en der.
De kleur is "kirschenrot" volgens de lakstift die ik een tijdje terug bij de volkswagendealer besteld heb.

dempers gaan er zonder meer komen; liefst verstelbare koni's, daar heb ik op de motor de beste ervaring mee
verder wil ik het hellen van de carroserie verminderen door stabilisator stangen te monteren want die zijn bij de variant standaard niet gemonteerd en het is nu net wammes waggel in de snel genomen bochten.

dynamo ga ik vandeweek wel even proberen; maar eerst even flink stennis schoppen bij de garage die de reparatie heeft uitgevoerd, ik betaal geen flink bedrag voor iets waar ik zelf even geen tijd voor heb om het dan vervolgens toch weer zelf te gaan zitten doen.
Maar wel bedankt voor de informatie; want dit is dus wel de laatste keer dat de auto buiten de reguliere APK nog een garage van binnen ziet.

en mochten ze niet bereidt zijn er iets aan te doen dan weet ik in ieder geval hoe het moet (hoewel de 2e man wel een bandenlichter van de motor zal worden, halve meter moet genoeg zijn om voldoende kracht te kunnen zetten met 1 hand)

mvg
Steven
Reply With Quote