View Single Post
  #371  
Old 29-09-2019, 16:22
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Dat van die To-Do lijst van 2019 die afgewerkt zou zijn, klopt natuurlijk niet....ik moet de olie nog verversen en de oliekoeler omdraaien (aansluitingen naar boven). En ik bedacht me dat ik de luchtgeleiding naar de radiateur nog moest namaken in aluminium.

Nou is die luchtgeleiding in de herfst niet zo nodig....maar iets anders wel: deurpanelen. Als het regent, dan komt er ook water in de golf, omdat het via de deurpaneelloze deuren naar binnen spettert. Originele panelen passen niet meer, vanwege de kooi, dus dat wordt zelf iets fabriceren.

Dus.... één van de Daltons mee naar de BAUHAUS en Hornbach en in de formule 1-winkelwagen op zoek naar aluminium platen. Heb ook wat hardboard meegenomen waarvan ik eerst een mal ga maken.







Heb na de kachelplof het kachelhuis wat aangepast, zodat deze alleen nog maar lucht blaast naar de voorruit...dat is ook de belangrijkste, dus ik kon daardoor alle overbodige kachelbuizen uit de auto halen. Bleef alleen een gapend gat over aan het kachelhuis. Hier heb ik een klein plaatje aluminium tegen gemaakt met popnagels en vloeibare pakking.





Reply With Quote