View Single Post
  #46  
Old 29-07-2009, 11:12
ReBo ReBo is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 724
Default

Quote:
Originally Posted by Ronald
Ik had gisteren al je topic gezien en toen begreep ik het nut al niet helemaal, maar nu we weer een paar posts verder zijn...., begrijp ik je helemaal niet...

Ik zie echt niet in wat de toegevoegde waarde van dit verhaal is.. Wat is het doel dat ermee wil gaan bereiken?


Hé Ronald,

Lees alle reacties nog eens goed . . . je moet toegeven dat sommige mensen die echt hebben zitten tikken met een 'big smile' op hun gezicht

Dat is dus een reden om het te doen . . . de laatste tijd is er zoveel kritiek, terecht en onterecht in mijn ogen, op ander mans topic, dat ik nu mensen de kans geven om echt ongezouten hun mening te geven . . . is staat daarom ook in de beginpost er MAG ook ON-TOPIC gereageerd worden . . .

De fun van een auto bouwen moet gewoon weer even teruggebracht worden !! Geloof me . . . BBS'en zijn echt gemakkelijker te vinden als 3-spaaks wielen !! De 'auto-hobby' bestaat voor mij ook uit het neuzen naar onderdelen . . . koop ik gewoon een setje leuke wielen, dan ben je in 1 dag klaar, wat doe ik dan de rest van de week ??

De andere reden is . . . ik heb de mogelijkheid en kan het doen, dus waarom niet ?? Oké, het is een Rallye en wellicht in een redelijke goede staat, maar het blijft maar EEN Golf . . .

Remco