View Single Post
  #48  
Old 10-12-2016, 12:08
Marxje Marxje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Oct 2016
Posts: 62
Default

Het is iets warmer en redelijk droog, dus we gaan weer verder.

Ik heb een onlangs een goede opmerking gehoord over de kitrand, deze vandaag weggekrabd, en ja hoor, roest, het viel me mee, maar het wegschuren, verzinken en spuiten was wel nodig:




Ook had ik een houten stuur met een verkeerde naaf (25mm ipv 17mm), hier heb ik een andere naaf voor gevonden, alleen Victor stuurwielen hebben 5 bouten en de rest van de wereld 6.

Opties als dichtlassen en opnieuw uitboren met een kolomboor kwamen in me op. Maar na een goede zoektocht, heb ik een naaf met een waardeloos stuur gevonden voor een klein prijsje.

Vandaag gemonteerd:

Stuur eraf en het kleine naafje wordt zichtbaar:



Stuur erin:






Hij zit, stuurt lekker en hou(d)t lekker vast. Maarrrrr, iets klopt er niet, ik weet niet wat, maar al op het moment dat ik hem erin had zitten voelde ik geen golf van tevredenheid door me heen gaan, geen gelukzalig moment van weer een stukje verder.

Niets van dat, het lijkt wel, alsof het stuur me tegenstaat in combinatie met de rest van de auto.
De kleur, het materiaal, de uitstraling, ik weet het niet, maar de combinatie werkt niet voor me.

Ik vrees dat deze binnenkort weer vervangen wordt door het originele exemplaar. Natuurlijk geef ik hem een paar dagen de tijd om te wennen.

Wat vinden jullie?
Reply With Quote