View Single Post
  #1  
Old 02-02-2014, 15:17
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default VeeDubber's Audi B7 A4 2.5TDI

Na 4 jaar met veel plezier met mijn Golf gereden te hebben, was ik toch al enige tijd op zoek naar een waardige vervanger. Voornaamste reden voor de Golf was het feit dat je met de 1.9TDI toch al snel richting de 1 op 20 gaat en dat was voor een kilometervreter als mij (60k per jaar) toch wel een vereiste.

Vorig jaar ben ik verhuisd en zijn mijn kilometers ook flink gedaald, in de hoop zo tussen de 20 & 25.000km/jaar uit te komen eerst lang gezocht naar een snelle benzine, maar de realiteit bleek een 32-33.000km/jaar te zijn en dus de strategie gewijzigd en op zoek naar een diesel. Grote wens was om een A4 3.0TDI sedan te vinden, maar dit bleek zo goed als onmogelijk. Ze zijn er wel, maar 9 van de 10 keer met hoge kilometrages.

2 weken geleden liep ik tegen deze aan op Marktplaats en na een tripje naar Lelystad was ik toch wel verkocht. Het is een 2.5TDI met handbak, 105.000 op de teller en naast een Pro-Line pakket een goed aangevinkte optielijst.








Op dit moment heb ik er nog niet al te veel plannen mee. De wielen staan op de nominatie om vervangen te worden, maar ik ben erg gecharmeerd van het Sport-onderstel en weet dus nog niet of en zo ja, hoe ik wil gaan verlagen. Tevens ben ik me ook aan het verdiepen in een S-line exterieur ombouw.
__________________
Reply With Quote