View Single Post
  #7  
Old 23-02-2021, 08:12
Jetta8721 Jetta8721 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2021
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Ombouwen naar Digifant is wel een klusje bij zo'n motor idd. Injectorgaten zitten in de kop, je moet andere inlaat / brandstofrail gebruiken. Kabelboom is heel anders.
Dan is idd een complete motor met digifant wisselen een veel handiger optie dan ombouwen.

(K) jetronic is gevoelig voor stilstaan en al helemaal zonder brandstof want dan krijg je roest/aanslag etc. etc. en kan je t vaak niet meer gebruiken. (een motor bijv. die een paar jaar in de hoek heeft gelegen kopen en dan aan de gang helpen met K jetronic das geen doen, spreek uit ervaring )

Maar hij oogt mooi compleet en voor zover ik kan zien lijkt t erop dat er niets mist aan het brandstof gedeelte dus misschien eerst proberen of je met een universele pomp / accumulator oid deze motor aan de loop kan krijgen? En anders eerst proberen een gebruikt pomphuis te regelen voor een goede prijs voordat je met andere dingen gaat beginnen?


Hoi,
Ik had twee andere pomphuizen gekocht die in goede staat waren maar die paste allemaal net niet en kon de goede zo 123 niet vinden.
Wat voor een universele pomp zou dit moeten worden? En kan iemand mij vertellen hoe ik die er tussen monteer.
Reply With Quote