View Single Post
  #56  
Old 10-10-2016, 13:29
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Omdat er wat mensen zijn die graag wat werk kopiƫren van deze auto, heb ik bewust even niks geplaatst. We zijn rustig door gegaan en het zijn vooral de problemen die bij een project als deze zo tijdrovend zijn en er achteraf zo simpel uit zien







Heel erg krap en konden niet met de intercoolerbuis onder de poelie door helaas. Nu heb ik hem omhoog gemaakt en waar hij naar een watergekoelde intercooler zal gaan. Op latere foto's is beter te zien hoe ik deze buis gemaakt heb, want ziet er wat vertekend uit op deze:































Hier is goed te zien hoe krap alles zit










Nu de motor er weer uit is, wil ik de rest van de neus gaan verstevigen. Omdat de eigenaar geen rolkooi wil, heb ik erg lang na moeten denken voor een goede tussenweg. Bij toeval kwam ik op het idee om bij de mk1 Cabrio te gaan kijken. Deze is verstevigd omdat het om een cabriolet gaat en vond hier de antwoorden voor het verstevigen van Rob zijn auto.
Omdat deze niet meer nieuw te vinden zijn, moest ik deze uit een gebruikte koets halen wat veel werk is.

Hier onder is de balk te zien die onder het dashboard zit van een cabrio:


































Dit is alvast een begin, want na deze, komen er nog extra platen in voor naar de veerpoten toe.
Reply With Quote