View Single Post
  #55  
Old 17-07-2016, 15:35
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

@jones, ik zal eens even kijken een schroefset hoeft niet nu meteen dus ga even alles tegen elkaar afwegen.

Verder werkt de centrale vergrendeling weer en de elektrische ramen/binnenverlichting ook!

Alleen moet ik de sleutel nog inleren want die werkt helaas nog niet. 25 euro voor een pomp op de sloop vond ik de gok wel waard.

De plannen de komende tijd zijn in ieder geval alles kleine dingen fixen, aantal lampjes, klepjes, stekkers enz. Die hun beste tijd wel voort gehad hebben. Verder wil ik er een schroefset onder en de wielen gelijk met de wielkassen laten vallen.

Afgelopen week is de voorbumper gespoten ( helaas geen foto, kan niks meer uploaden om een of andere reden?)

Ik zit op het moment alleen met een probleem mbt de radio. Heb de pioneer van de golf overgebouwd, werkt verder prima, versterker, subwoofer enz. Alles werkt.

Alleen zit er een ruis/fluittoon doorheen, deze gaat zeg maar met het toerental mee, ontzettend irritant. Nu heb ik al een andere radio geprobeerd-> zelfde effect. Alle kabels gecontroleerd en ook dat klopt. Nu heb ik alleen een draad over genaamd 'signal ground' en heb alle draden op de radio in gebruik en weet dus niet waar deze op moet. Het zou massa moeten zijn maar als ik hem op de andere massa draad aansluit blijft de pieptoon en stopt de subwoofer ermee...
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote