Thread: Golf1 R32
View Single Post
  #26  
Old 18-08-2016, 13:17
v6freak v6freak is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2009
Posts: 418
Default

De velgen liggen al een tijdje klaar, heb ze gepast en staan zeer dik.
Echter achteraan moesten de wielranden iets omgerold worden. Hiervoor had ik een afspraak ingepland totdat ik tot een vervelende verassing kwam.

Ik wist dat de auto niet goed gespoten was, erg slecht eigenlijk, maar nadat de auto 2 dagen tijdelijk buiten onder een speciale autohoes heeft gestaan in de regen, bleek daarna dat de lak was gaan "werken".
De lak bleek wel een soort schuurpapier te zijn geworden op het dak, blaasjes erin, blijkbaar niet goed voorbehandeld alvorens te spuiten.

Besloten om de auto compleet te laten spuiten en vorige maand een afspraak in kunnen plannen bij een spuiter.
De spuiter was verbaasd over de harde koest en later bleken er slechts twee rotte plekjes in te zitten. Eentje onder het raamrummer van de voorruit en eentje in het linkervoorscherm. Deze was een beetje gaan rotten en bleek ook aardig wat kit in verwerkt te zitten.


Ik heb ervoor gekozen om enkele originele puntjes weg te werken, deze kunnen overigens weer ongedaan worden gemaakt indien het mij niet bevalt, zoals:
- antennegat dichtmaken;
- emblemen kofferklep dicht maken, de drukknop blijft wel zitten;
- een extra gat in het front tbv een toekomstige motorswap.
En meteen alle 4 de wielranden laten rollen.

Aankomend weekend gaat de auto in de epoxy primer en volgende week wordt de auto gespoten.































































Reply With Quote