View Single Post
  #199  
Old 28-03-2022, 08:01
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by GolfMania
Hoe ver ben je hier inmiddels mee? Ben wel benieuwd


Goedemorgen, Buiten het fijt om dat ik niet meer zo veel op de forums zit, heb ik ook nergens meer wat gepost van deze auto doordat er veel mensen zijn die alles 1op1 kopiƫren helaas.

Hier naast hebben wij (prive) nogal veel te verduren gehad in het afgelopen jaar en heb ik vorig jaar 3 maanden dicht gezeten door een ernstig ongeluk waarbij een 14 Jarige jongen is omgekomen en dit jaar 6 weken door de Corona waardoor ik 2x in het ziekenhuis terecht gekomen ben enz.

We zijn inmiddels bezig met de bouw van een nieuwe werkplaats, maar hebben 6 jaar lang grote problemen gehad met de gemeente enz omdat ze mij de beloofde milieuvergunningen niet wilde verstrekken en ik op het huidige adres geen bedrijf meer mocht hebben.

Inmiddels zijn alle vergunningen rond en zijn we begonnen aan de bouw van de nieuwe werkplaats en hopen dat we weer op een gezonde manier verder kunnen. Met een groot bedrijf zal het personeel door kunnen werken en kunnen de prive-dingen beter gescheiden worden dan bij een eenmanszaak en is waar wij wel mee te maken hebben gehad helaas.

De Golf mk1 schoot lekker op tot dat de eigenaar besloot dat hij toch wel wel naar de 1000pk wilde met deze auto. Ik moet hier veel voor veranderen en aanpassen, het gaat goed, maar plaats nog geen foto's van de nogal radicale ingrepen zoals een downpipe van 102mm (4 inch) die ik kwijt moest en over de grote van de turbo nog niet gesproken daar waar eigenlijk veel te weinig ruimte voor is in de mk1
Reply With Quote